تبلیغات در سایت ما

㋡㋡سایت تفریحی ترولجلس㋡㋡

تبلیغات
تبلیغات
چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 546
  • کل نظرات : 150
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 6
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 103
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 10
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 34
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 114
  • بازدید ماه : 1244
  • بازدید سال : 14800
  • بازدید کلی : 84046
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.133.159.198
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    ㋡㋡سایت تفریحی ترولجلس㋡㋡
    خوش اومدی! این جا فقط باید بخندی!!!!
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 103
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 114
    بازدید ماه : 1244
    بازدید کل : 84046
    تعداد مطالب : 546
    تعداد نظرات : 150
    تعداد آنلاین : 1



    Online User
    Up Page

    کلیک کنید.شهر آنلاین شهر آنلاین

    ساعت دیواری طرح دار

     

    رفیقم گوشی GLX خریده

    حالا گیر کرده تو جیبش در نمیاد
    هیچی دیگه برد نمایندگی درستش کرد
    الان مثل روز اول داره از جیبش در میاد ! 
     
    ﻣﺎﺩﺭﻡ ﺍﻣﺮﻭﺯ ﺗﺮﺷﯽ ﻣﺨﻠﻮﻁ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﻩ ﺑﻪ ﻏﯿﺮ ﺍﺯ ﺩﻣﭙﺎﯾﯽ ﻫﺎﯼ ﺣﻤﻮﻡ ﺑﻘﯿﻪ ﭼﯿﺰﺍ ﺭﻭ ﺳﺎﻃﻮﺭﯼ ﮐﺮﺩﻩ ﺭﯾﺨﺘﻪ ﺗﻮﺵ 
     
    میدونید ادامه کجاس یا ادرس بدم؟

     
     
    دقت کردین همیشه بلافاصله بعد از کلیک کردن روی آیکن Shut Down یادت میاد که چه کاری با کامپیوتر داشتی 
     
    این دخترایی که میگن ما هرگز ازدواج نمی کنیم همون هایی بودن که سر سفره شام قهر می کردن نیم ساعت بعدش تو آشپزخونه شیش برابر می خوردن ! 
     
    یه زمانی وقتی به رفیقت فحش ناموس می دادی حکم مرگتو امضا می کردی، الان میزان صمیمیت و رفاقتتو نشون می دی ! 

    بعضی هام هستن وقتی دست تو دماغشون میکنن دهنشون کج میشه و 116 تا عصب صورتشون درگیر میشه... 

    حیف نون خفاش می بینه. از خنده غش می کنه. می گه: تا حالا موش چادری ندیده بودم ! 

    حیف نون داشت می مرد، به زنش گفت بعد از من فقط با مش قربون می تونی ازدواج کنی! زنش گفت چرا؟ حیف نون جواب داد: چند سال پیش، یه خر پیر داشت به من انداخت، می خواهم تلافی کنم ! 

    دکتر به حیف نون می گه زنت سکته ناقص کرده. می گه نکبت هیچ کاری رو درست انجام نمی ده ! 
     
    تو این دوره زمونه
    باید به بعضی از پسرا گفت :
    خدایی دمت گرم که هنوز دست به ابروهات نزدی!! 

    مرد : ناهار چی داریم ؟
    زن : ماکارونی
    مرد : نمی خورم دوست ندارم
    زن : چطور شنبه و یک شنبه و دو شنبه و سه شنبه وچهار شنبه و پنج شنبه خوردی دوست داشتی ؟ 

    منطق ریاضی چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    میگه که هر مسأله ای که دیدی داره آسون حل میشه،بدون راه حلت اشتباهه 

    مدرسه :
    ۲+۲=۴
    تمرین خونه :
    ۴+۲*۸/۲
    سوال امتحان
    حمید ۵ سیب دارد ، او هفت دقیقه تا رسیدن قطار فرصت دارد
    جرم خورشید را محاسبه کنید ! 

    تو توالت بودم و تو حال خودم … یک هو یکی محکم زد به در … گفتم بله … ؟
    دیدم داداشمه میگه اه تو اونجایی !؟!؟! گفتم پـَـ نـَـ پـَـ این صدای منشی توالته …
    لطفا بعد از شنیدن بوق بفرمایین داخل ! 

    از بس که این چند وقته مطالب عاشقونه خوندم،
    همش فکر میکنم یکی منو ول کرده رفته ! 
     
    برنامه ریزى هاى من روى کاغذ ، شبیه برنامه ى روزانه ى مرحوم دکتر حسابیه
    ولى در عمل مثل کریم آقمنگل زندگى میکنم :| 

    بچه های مردم میرن المپیاد فیزیک و ریاضی مدال طلا میگیرن،بعد من هنوز کله مو میکنم تو آستین موقع لباس پوشیدن :| 

    اینم از سرعت اینترنت ما 
    7 تا تب باز میکنم انگار پای منقلم...
    باید هـــی مثل این سیخ های کباب از اول تا آخر بهشون سر بزنی ببینی لود شدن یا نه 

    ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﻣﯿﺸﻢ ﻣﻨﻮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺳﺮ ﺩﺭﮔﻤﯽ ﺩﺭ ﺑﯿﺎﺭﯾﻦ
    ﺍﮔﻪ یه استاد ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺳﺎﺭﻭ ﺩﺭﺱ ﺑﻌﺪﻩ
    یه ﺩﺍﻧﺶﺁﻣﻮﺯ ﭼﻄﻮﺭﯼ ﻣﯽﺗﻮﻧﻪ ﻫﻤﻪ ﺩﺭﺳﺎﺭﻭ ﯾﺎﺩ ﺑﮕﯿﺮﻩ !؟ 

    این دخترا که ناخونای دست چپشون رو خیلی شیک
    لاک می زنن ، وسطشم طرح می زنن خفن ،
    بُته جِقه و مینیاتور و نقش برجسته ...
    اما دست راستشون رو میبینی ، انگار ساناز پنج ساله از تهران نقاشی کشیده ،
    اینا رو اذیت نکنید ، اینا دست چپشون ضعیفه :))
    دیدم که میگما:)) 

    هر کجا هستی باش به درک
    پنجره،فکر، هوا،عشق،زمین مال خودت
    اصن خاک تو سرت
    (سهراب سپهری الان اعصابش خرده هیچی نگین) :)))) 

    آپلود عکس

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند
      برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان ترولجلس و آدرس terooll.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    لاله - برای من که نیومد - 1394/6/19
    saeed - دیوانه
    پاسخ:عجب :| - 1393/6/22/teroo
    evil boy - با تبادله لینک حال میکنیماا ادرسه وب جدیده..♫•_•✔★بــ ــکــس بــآحــ ــآ★✔•_•♫⚑ - 1393/3/24
    علی - سلام با ما تبادل لینک کنید. من شما رو لینک کردم شما هم منو لینک کنید - 1393/2/1
    reza - نوروز یعنی هیچ زمستانی ماندنی نیست اگر چه کوتاهترین شبش یلدا باشد.

    بست گروپ بلاگ - 1392/12/26
    انجمن تفریحی شادی وب - سلام . وبلاگ زیبایی داری ...

    امیدوارم حالت خوب باشه. یه انجمن تفریحی راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و گرم و کاملا سالم برای دختر و پسر های ایرانی

    شکل ظاهری انجمن هم روش کار شده و سعی شده زیبا به نظربیاد ..

    اگه هم بلد نیستی با انجمن کار کنی آموزش های لازم داده شده سوالی هم داشتی میتونی بپرسی.

    خوشحال میشم دعوت ما رو قبول کنی

    حتما سر بزن و عضو شو و بعدم خودتو معرفی کن ! منتظرت هستم:

    این لینک انجمن :

    http://shadiweb.ir/

    اینم لینک ثبت نام :

    http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
    به امید دیدار

    فعلا - 1392/10/16
    sajad - سلام وبلاگ زیبایی داری به منم سر بزن.
    اگه بخوای میتونم برات لوگو و بنر بسازم به قیمت 2تومان که همه جا 5 تومانه...
    اینا هم نمونه هستند:
    http://gigpars.com/upload/v5j_sfn4.png
    http://gigpars.com/upload/8qc1_sfn.png - 1392/10/11
    reza - میدوارم هر برگ از درخت میفته یه آرزو از دلت برآورده بشه آنقدر که نه برگی به درخت بمونه نه آرزویی به دلت
    ﺑﻬﺘﺮﻳﻦ ﺯﻣﺴﺘﻮﻧﻮ ﻭﺍﺳﺘﻮﻥ ﺁﺭﺯﻭ ﺩﺍﺭﻡ
    ﻳﻠﺪﺍﺗﻮﻥ ﻣﺒﺎﺭﮎ ﺩﻭﺳﺘﺎﯼ ﮔﻠﻢ
    بست گروپ بلاگ - 1392/9/30
    reza - منم میخوام
    - 1392/9/28
    باربد - درود
    خواستم اگر موافقید تبادل لینک کنیم
    منتظر پاسختون هستم
    ممنون - 1392/8/28
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به ㋡㋡سایت تفریحی ترولجلس㋡㋡ امتیاز دهید